HTML

Könyvmoly

A véleményem filmek, zenékről és könyvekről.

Linkblog

Archívum

2011.12.07. 15:59 Könyvmoly64

Egy átlagos nap

Kedves blogolvasók!

 Élem mindennapjaimat.
  Suliba járok...
 Idén kezdtem a gimit. Szétizgultam magam, és féltem attól, hogy ugyanúgy járok, mint az előző osztályomban. Vannak emberek, akiket kedvelek és jóban vagyunk, de van olyan, akivel próbáltam barátkozni, de ellökött. Valahogy ma sem értem meg magamat, hogy egyesek miért nem bírnak. Tudom, hogy nem vagyok tökéletes, és nem is gondolom máshogy. Nagyon önbizalom hiányos vagyok. Erről nem tehetek.
 Itt emészt az, hogy rá vagyok kattanva a barátság témára, pedig nem kellene, ezzel idegesítenem magam. Nem tudom miért játszok a lelki állapotommal. Előbb-utóbb megint bőgök, és ezt gyűlölöm. Nem akarok szánalmas lenni. Anyám azt szokta mondani, hogy majd minden alakul, de én úgy látom, hogy már kialakult. Miért verem magamat?

 Ma hat órám volt.
 Első óra infó volt. Unalom. Tegnap megkaptam az ötös dogámat. Idén ebből ez az első ötösöm :) Az internet lehetőségeiről, hasznáról volt szó, meg ilyesmi. Bealvás. (Nem kellet volna tegnap este még megnéznem a CSI:New Yorkot)
 Második matekkorrep. Pontosabban fizika számolások. Tiszta a kép. Olyan semmittelen érzésem volt közben. Kattogott az agyam, nem a fizikán.
 Harmadik angol. Új tanár. Baromi rossz. Kérem vissza az előzőt! Jövő héttől meg aztán jön a végleges angoltanár. Állítólag férfi, negyvenes korosztály, de fiatalabbnak néz ki. Több információm nincsen róla.
 Negyedik óra. Szódoga. Kettőt elrontottam. Új szavak és fordítás van háziként.
 Ötödik óra töri. Tegnap nem tanultam, de kértem felmentést, úgyhogy nem feleltettek. Már csak egy karó hiányzott volna. Mindig készülök, de tegnap a gépnél ragadtam, és elvesztegettem az időmet. A perzsa-görög háborút vettük.
 Hatodik óra ofő. Leléphettem a lányokkal próbálni, mert jelentkeztem a Ki mit tud?-ra csapatban, de kirekesztve éreztem magam, és nem mondták nekem, hogy én is menjek. Én hibám tudom. Nem tudom miért nem mentem. Különben péntek moziba megy az osztály megnézzek a Csizmás kandúrt. Még nem láttam. Állítólag jó. Játszottunk fekete, fehér, igen vagy nemet. Hamar kiestem :S Egy idióta nyert. A padtársam főleg egy bunkót kapott. Azt mondta, azért rontotta el, hogy nem kelljen tovább beszélnie a sráccal. Ezt abszolút megértem.
 Összepakoltam a cuccom. Kimenet az új lánnyal, Lucával beszélgettem. Aztán összefutottam Csengével (nem ez az igazi neve). Aki kérdezte miért nem mentem próbálni. Én valamit arról hadováltam, hogy nem tudtam, hogy nekem is szabad e mennem. Elég gyenge kifogás. Szánalmas vagyok :( Aztán kijöttem a suliból, és hazajöttem.
 A két tesóm beszélgetett autókról. Nagyon csajos téma. Elmondták mi a kaja, meg azért szóba elegyedtek velem is. Szeretem a bátyáimat.
 A macskát pedig majdnem felzabálták a kutyák, mert hülye volt. Az idősebbik testvérem megmentette.
 Na irány lassan a tanulás ösvénye...

 Remélem az agymenésem abbamarad, és nem fog zavarni semmi sem.

 Igazán barátaim nincsenek, de akit nagyon jóbarátomnak is tartok, neki is van egy csomó barátja, haverja. Lehet, hogy ciki, de én anyámnak szoktam a szívem kiönteni.

 Ahogy P!nk száma is mondja:,,Emeld a poharad!", hogy egyszer minden véget ér.
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mileyana.blog.hu/api/trackback/id/tr683445845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása